知音人音乐网

标题: [idagio] [独家] Giuseppe Verdi - Exclusive_ Verbier Festival Academy 2018 - Verdi’s Rigoletto 2018 [FLAC-16-44] [打印本页]

作者: 梦碧    时间: 2023-4-24 21:52
标题: [idagio] [独家] Giuseppe Verdi - Exclusive_ Verbier Festival Academy 2018 - Verdi’s Rigoletto 2018 [FLAC-16-44]
封面:
(, 下载次数: 0)
简介:
Exclusively on IDAGIO: a performance of Verdi's heartbreaking middle-period masterpiece 'Rigoletto' starring the up-and-coming talents of the Verbier Festival Academy. Captured in concert in August 2018 as part of the prestigious festival, the performance features a cast led by baritone Leonardo Lee, with the Verbier Festival Junior Orchestra conducted by Russian conductor Stanislav Kochanovsky.
曲目:

1. No. 1 Preludio. Andante sostenuto.flac
2. No. 2.1 Introduzione 'Della mia incognita borghese' (Duca, Borsa) –.flac
3. No. 2.2 Introduzione 'Questa o quella' – 'Partite_ …crudele!' (Duca, Ceprano, Contessa, Rigoletto, Borsa, Coro) –.flac
4. No. 2.3 Introduzione 'Gran nuova!' – 'Tutto è gioia, tutto è festa' – 'Chi'o gli parli' (Borsa, Marullo, Duca, Rigoletto, Ceprano, Marullo, Monterone, Coro).flac
5. No. 3 Duetto 'Quel vecchio maledivami' – 'Va', non ho niente' (Sparafucile, Rigoletto).flac
6. No. 4.1 Scena e duetto 'Pari siamo' (Rigoletto) –.flac
7. No. 4.2 Scena e duetto 'Figlia! mio padre!' – 'Veglia, o donna, questo fiore' (Rigoletto, Gilda, Giovanna).flac
8. No. 5 Scena e duetto 'Giovanna, ho dei rimorsi' – 'è il sol dell'anima' (Gilda, Giovanna, Duca).flac
9. No. 6 Aria 'Gualtier Maldè' – 'Caro nome' (Gilda, Borsa, Ceprano, Marullo, Coro).flac
10. No. 7 Finale I 'Riedo, perchè_' – 'Zitti, zitti, muoviamo la vendetta' (Borsa, Marullo, Ceprano, Gilda, Rigoletto, Coro).flac
11. No. 8.1 Scena ed aria 'Ella mi fu rapita' – 'Parmi veder le lagrime' (Duca, Borsa, Marullo, Ceprano, Coro) –.flac
12. No. 8.3 Scena ed aria 'Possente amor mi chiama' (Duca, Borsa, Marullo, Ceprano, Coro).flac
13. No. 9.1 Scena ed aria 'Povero Rigoletto' (Marullo, Rigoletto, Borsa, Ceprano, Paggio, Coro) –.flac
14. No. 9.2 Scena ed aria 'Cortigiani, vil razza dannata' (Rigoletto).flac
15. No. 10.1 Scena e duetto 'Mio padre!' (Gilda, Rigoletto, Borsa, Marullo, Ceprano, Coro) –.flac
16. No. 10.2 Scena e duetto 'Tutte le feste al tempio' (Gilda, Rigoletto) –.flac
17. No. 11.1 Scena e canzone 'E l'ami_' (Gilda, Rigoletto, Sparafucile, Duca) –.flac
18. No. 11.2 Scena e canzone 'La donna è mobile' – 'è là il vostr'uomo' (Duca, Sparafucile, Rigoletto).flac
19. No. 12 Quartetto 'Un dì, se ben rammentomi' – 'Bella figlia dell'amore' (Duca, Gilda, Maddalena, Rigoletto).flac
20. No. 13.1 Scena, terzetto e tempesta 'Venti scudi hai tu detto' (Rigoletto, Sparafucile, Duca, Maddalena, Coro) –.flac
21. No. 13.2 Scena, terzetto e tempesta 'Ah, più non ragiono!' (Gilda, Maddalena, Sparafucile, Coro).flac
22. No. 14.1 Scena e duetto finale 'Della vendetta alfin' (Rigoletto, Sparafucile, Gilda, Duca) –.flac
23. No. 14.2 Scena e duetto finale 'V'ho ingannato... colpevole fui' (Gilda, Rigoletto).flac
试听:

网盘链接:
[sell=8,2][/sell]
作者: timmm2972    时间: 2023-4-25 07:45
好专辑,谢谢分享

欢迎光临 知音人音乐网 (https://zyrhires.com/) Powered by Discuz! X3.4