01. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Ob rechts, ob links, vorw?rts oder ru?ckw?rts (Gabriel, Chorus).flac
02. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Gleichviel! Weiter! (Gabriel, Chorus).flac
03. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Ich suchte die Sch?nheit (Ein Berufener).flac
04. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Du bist immerhin zufrieden mit dir (Gabriel).flac
05. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Geboten gehorchen (Ein Aufru?hrerischer).flac
06. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Dies Entweder und dies Oder (Gabriel).flac
07. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Alter Weisheit, Gesagtem (Ein Ringender, Gabriel).flac
08. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Gegen seinen und euren Willen (Gabriel).flac
09. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Ich sollte nicht n?her (Der Auserw?hlte).flac
10. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Hier hast du Auge und Ohr (Gabriel).flac
11. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Herr, verzeih meine überhebung! (Der M?nch).flac
12. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Wie du doch schwankst (Gabriel).flac
13. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Herr, mein ganzes Leben lang (Der Sterbende).flac
14. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Nahst du wieder dem Licht_ (Die Seele, Gabriel, Chorus).flac
15. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Gro?es symphonisches Zwischenspiel. Langsam.flac
16. Jacob's Ladder, Oratorio for solo voices, choruses and orchestra_ Sehr ruhig.flac
试听: 勋伯格: 雅各布的天梯, 为独唱、合唱与管弦乐队而作的清唱剧 (96kHz FLAC) - 索尼精选Hi-Res音乐
网盘链接:
[sell=12,2][/sell]